Szerver változók
Ezeket a változókat csak a szerver operátorok tudják kezelni vagy, akiknek hozzáférésük van az rcon-hoz. 0-t benyomva a consolba kell írni
mp_startmoney x
A kezdőpénzt állítja be a körök elején. Alapesetben ez az érték 800 (ez a minimum), a maximálisan megadható összeg pedig 16000.
mp_logdetail x
A logok részletességét állíthatod ezzel a paranccsal. Meglehetősen hely -és erőforrásigényes egy-egy ilyen log, ezért kezeld óvatosan. 0 = alapeset, nem logolja a támadásokat; 1 - ellenfelek támadásainak logolása; 2 = csapattársak támadásának logolása; 3 = mindkettő logolása.
mp_playerid x
Ez határozza meg, hogy mit látnak a játékosok, ha célkeresztjüket egy ellenfélre, túszra vagy csapattársa emelik. 0 = alapeset, a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1 = a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2 = nincsenek infók.
mp_forcechasecam x
A halottak megfigyelésének korlátozója. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak).
mp_fadetoblack x
Ez is a megfigyelést korlátozza, de erélyesebben. 0 = nincs hatással a játékra; 1 = mindenféle követést és kamerát kikapcsol (a játékos képernyője az új körig elsötétül).
mp_buytime x
A vásárlásra felhasználható időt határozza meg percekben (ez nem a kör előtti várakozási időt állítja, csak, hogy meddig engedélyezett a vásárlás a kör megkezdése után). A legkisebb érték 0.25, maximum nincs.
mp_roundtime x
Meghatározza egy kör időtartamát percekben. A minimum 1 perc, a maximum 9.
Az alapeset 5 perc.
mp_timelimit x
Egy mapon eltöltött időt határozza meg percekben. Alapesetben 20 perc.
mp_maxrounds x
A lejátszható körök számát maximalizálja. Ha ezt az értéket hamarabb érik el a csapatok, mint a timelimit-et vagy winlimit-et a map véget ér. 0 = alapeset, nincs max. kör szám.
mp_winlimit x
A megynerhető körök számát maximalizálja. Ha egy csapat eléri ezt az értéket a timelimit vagy maxrounds elérése előtt a map véget ér. 0 = alapeset, nincs max. megnyerhető kör szám.
allow_spectators x
Megfigyelés engedélyezése. 1 = engedélyezi; 0 = tiltja. Ez játékon kívüli megfigyelőkre vonatkozik, nem a halottakra.
mp_autokick x
Szabályozza a TK-t elkövető játékosok automatikus bannolását és a "semmittevők" (nem mozog egyáltalán) kirúgását. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
mp_autoteambalance x
A csapatok automatikus elosztását szabályozza. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
mp_c4timer x
A bomba aktiválása és a felrobbanás közt eltelt időt szabályozza másodpercekben. Alapesetben 45, a minimum 15, a maximum 90 másodperc.
mp_flashlight x
Szabályozza a lámpák használatát. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
mp_footsteps x
A lépéshangokat szabályozza. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
mp_freezetime x
A kör kezdése előtt eltelt időt határozza meg másodpercekben, ami alatt a játékosok felszerelést vásárolhatnak maguknak. Az alapeset 6, 0 = kikapcsolva.
mp_friendlyfire x
A csapattárs sebzést szabályozza. 1 = bekapcsolva; 0 = alapeset, kikapcsolva.
mp_hostagepenalty x
Meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerver a játékost. Az alapeset 0 = kikapcsolva.
mp_limitteams x
Ez meghatározza, hogy egy csapatban max. hány fővel lehetnek többen, mint a másikban. Az alapeset 2, 0 = nincs limit.
mp_logmessages x
A chatüzeneteket menti el logfájlokba. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
mp_mapvoteratio x
Meghatározza, hogy hány százaléka szükséges a játékosok szavazatainak ahhoz, hogy adott mapra váltson a szerver. Az alapeset 0.60 (60%), a minimum 0.0, a maximum 1.0.
mp_kickpercent x
Meghatározza, hogy hány százalék szükséges ahhoz, hogy a játékosok kirúgják egy csapattársukat. Az alapeset 0.66 (66%), a minimum 0.0, a maximum 1.0.
mp_tkpunish x
Ez meghatározza, hogy csapattárs megölése esetén kimaradjon-e adott játékos a következő körből. 1 = bekapcsolva; 0 = alapeset, kikapcsolva.
sv_restart x vagy sv_restartround x
Meghatározza, hogy egy map betöltése után hány másodperccel indítsa újra a szerver a mapot. Az alapeset 0 = kikapcsolja az újraindítást. Pl. az 5 azt jelentené, hogy a szerver a map betöltése után 5 másodperccel újraindítaná a mapot és aztán az értéket 0-ra állítaná vissza. |